Thursday, August 2, 2007

بیانیه مهم سازمان اتحاد ایران

هم میهنان گرامی
سازمان اتحاد ایران بپشتوانه سربازان و همرزمانی که در درونمرز با این سازمان ارتباط مستقیم دارند.
در این روزهای سخت که رژیم با یاد آوری روزهای مرگبار دهه شصت و ترفندی بکلی متفاوت جوانان کشور را به خاک وخون کشیده و تحت عناوین واهی جاسوسی و ارازل و اوباش افرادی را که صرفا به ابراز اندیشه و تلاش برای دستیابی به حقوق مدنی خویش و دیگران میپردازند را , وحشیانه مورد حمله قرار میدهد و از طرف دیگر تحت عنوان امنیت اخلاقی به توسعه ترس و وحشت و ایجاد خفقان در جامعه مذبوحانه میپردازد.
اعلام میدارد:

اول : ما به بیگانگانی که به استخدام رژیم در آمده و در شکنجه گاه های دستگاه انگیزاسیون حکومت جمهوری اسلامی به تثبیت رژیم ؛ و آزار و اذیت و اعدام جوانان و متفکرین کشور مان میپردازند
مدت ده روز فرصت میدهیم که خاک ایران را ترک نموده و در پایان مهلت معین شده جوانان این کشور نامبردگان را طبق قوانین بین المللی و بر اساس قوانین ضد تروریسم بین المللی دشمن مسلح تلقی نموده و هرگونه امکاناتی که لازم باشد را برای اخراج ایشان از خاک ایران و اعاده این افراد به مراجع ضد تروریسم بین المللی طبق هماهنگی هایی که بعمل آمده در اختیار مردم ایران قرار خواهیم داد.

دوم : نیروهای شبه نظامی و انتظامی تحت اختیار دولت جمهوری اسلامی از همین تاریخ از اهانت ؛ دستیازی ؛ ضرب وشتم و هر نوع عمل مخالف با میثاقهای حقوق مدنی و شهروندی افراد تحت هر عنوانی دست بردارند . این نیرو ها و افراد در هر زمان میتوانند به صفوف مردم پیوسته و اطمینان داشته باشند هم میهنان برای ایشان امکانات ترک خدمت را مهیا خواهند نمود.

سوم: به قوه قضایه جمهوری اسلامی متذکر میشود در صورتی که ابزار قدرت سیاسی دولت و حکومت ولایت فقیه باشد مشروعیت و استقلالش قانونا از بین رفته و بر اساس قانون اساسی موجود فاقد صلاحیت است . و چون با حمایت از سیاستها و نه قوانین به صورت ابزاری و مزدوری قصد شرکت در طرح حکومت برای سرکوب وسیع ملت را دارد و یا در حال انجام آن میباشد / از این تاریخ بعنوان مرجع صالح ملی برای قضاوت و دادرسی بر شمرده نمی گردد .

چهارم: زندانبانان ؛ ماموران اعدام ؛ افرادی که بهر نوع در عملیات سرکوب و ارعاب شرکت داشته و دستشان بخون هم میهنان به صورت غیر قانونی آلوده گردیده یا میگردد در صف مخاطبین ردیف اول این بیانیه بعنوان مزدور تلقی میشوند و پس از پایان مهلت مقرر در همان بند مسولیت اعمال خود شان را باید بپذیرند.

پنجم: سازمان اتحاد ایران به سران جمهوری اسلامی ؛ وزیران و معاونین ایشان ؛ استانداران و فرمانداران ؛ همچنین به فرماندهان به اصطلاح انتظامی اخطار میکند هر نوع عملیات سرکوب ؛ ارعاب در جامعه بعنوان اعلان جنگ از طرف حاکمیت به ملت تلقی میگردد و متذکر میشود این سازمان با جمع آوری آخرین داده های مردمی از مراکز تصمیم گیری امنیتی رژیم از جمله شورا های تامین استانها ! و دیگر تشکلات امنیتی موازی رژیم که شناسایی شده اند ایشان را در ردیف بند یک این بیانیه بشمار میاورد و در زمان تایین شده از هرگونه برخورد قانونی با ایشان دست بر نخواهد داشت.

ششم: به نمایندگان مجلس فرمایشی و انتصابی اسلامی قویا پیشنهاد میگردد با ارایه استعفا ی خود ظرف مهلت معین شده از آلوده شدن به جنایاتی که رژیم در آن دست دارد خود را دور سازند.

امروز ملت ایران با توسعه و تشکلات مقاومت مدنی خویش چونا ن سد نفوذ ناپذیری در برابر رژیم نابرابری و استبداد دینی و حاکمیت پلیسی مقاومت میکند و اراده خود را بر فرو ریزی دیوار ستمکاری و خرافات و خودکامگی ولایت ورشکسته فقیه به نمایش گذاشته.
سران رژیم اطمینان داشته باشند این ندای یک انقلاب مخملین یا سرچشمه گرفته از بیگانگان نیست بلکه این خواست ملتی است که جمهوری اسلامی را نمیخواهند و توجه همگان را به این نکته جلب میکند که به شهادت تاریخ و انقلاب هنوزه مدرن مشروطه ؛ ملت ایران خود بتنهایی قادرند که هوشمندانه و مدبرانه حکومت فرو پاشیده ملا یان را کنار گذاشته راه خویش را بسوی دموکراسی و آزادی ماورای جمهوری اسلامی ادامه دهند.

این سازمان به نیروهای پیوسته به طرح ملی مقاومت و نافرمانی مدنی کماکان توصیه مینماید از هرگونه آسیب به جان و مال افراد پیشگیری و خشم خود را در این روزهای واپسین عمر جمهوری اسلامی به اراده ای مقتدرانه تبدیل و احساسات خویش را به دقت و هوشمندی مبدل ساخته تا رژیم را هر چه بیشتر در داخل کشور به انزوا بکشانیم.

هم میهنان همانگونه که بارها متذکر شده ایم حقوق انسانی ما از جمله حق اختیار پوشش و لباس / حق دارا بودن سندیکا و تجمعات غیر دولتی مدنی / حق داشتن دستمزد ماهها کارکرد کارگران و زالو پروری / حق داشتن اندیشه آزاد و انتشار عقاید تنها حقوقی اولیه در یک جامعه انسانی میباشند و ما امروز به میمنت سالگشت انقلاب مشروطه و درسهای این نهضت بزرگ با گذار از جهل و خرافات و استیداد سیاه دینی میرویم با اتحادی فراگیر همراه و همیار گام نهایی را برای فرو ریزی دیوار جهنمی جمهوری اسلامی برداریم.

امروز منشور حقوق بشر کوروش کبیر قانون اساسی ماست و درفش کاویانی پرچم آزادگی و آزدگان ؛ و بیرق سه رنگ شیرو خورشید منشا اتحاد ملی ما میباشند برای نیل به ایرانی آزاد و مستقل وبا تمامیت ارضی واحد.

امردادگان ؛ ماه سرافرازی سرداران و سالاران ملی ایرانزمین را به ماهی به یاد ماندنی در تاریخ ایران برای باردیگر مبدل خواهیم نمود.


پایند ه ایران
برافراشته باد پرچم سه رنگ شیر وخورشید

No comments: