Sunday, August 5, 2007

اعتصابات را ادامه میدهیم


هم میهنان

با توجه به موفقیت طرح پیشنهادی این سازمان برای توسعه اعتصابات هماهنگ دو ساعته روزانه در برخی نقاط کشور خصوصا در بخشهایی از پایتخت به آگاهی میرساند این سازمان تا فراگیری این طرح و با هدف اولیه آزادی تمامی دانشجویان دربند و کارگران فعال صنفی / مدنی زندانی و الغا احکام زندان و اعدام روزنامه نگاران در اسارت رژیم تا اطلاع بعدی به توسعه این طرح ادامه خواهد داد.

هدف نهایی از این اعتصابات فراگیر و هماهنگ دستیابی به رفراندم همگانی میباشد که در صورتی که رژیم در هر مرحله به خواسته های حقوقی و قانونی ما پاسخی ندهد این اعتصابات توسعه و تا زمان تمکین حکومت استبدادی جمهوری اسلامی به خواست ملت ادامه خواهد یافت.

متذکر میشود این سازمان در شروع از حداقل امکانات و توانایی های خود استفاده برده تا میزان توجه هم میهنان را مورد نظر داشته باشد و هماهنگ و در پشت سر رهبری ملت ؛ و با ایمان به وظیفه سربازی خویش تا به نتیجه رسیدن این مبارزه تاریخی حرکت خود را پیش خواهد برد.



سازمانهای مبارز ؛ احزاب و مبارزین مستقل که علاقمند به همکاری با این طرح میباشند میتوانند آرم این حرکت را از روی وب لاگ ما برداشته و بصورت بنر در سایت ها یا رسانه ها یا مجلات و انتشارات خویش نصب نمایند/

سازمان اتحادایران

2 comments:

Anonymous said...

hatman ba in refrandum mekahid pesareh shaheh sabeg ra beyarid.

keer
na shah na shikh

Anonymous said...

be omide azadi adnan va hiwa

freejournalism.blogfa.com